Rinta-Joupin Autoliike - Ajankohtaiset - Ajankohtaista - Rinta-Joupin Autoliike laajentaa Mitsubishi-edustustaan Kokkolaan ja Ouluun

Rinta-Joupin Autoliike laajentaa Mitsubishi-edustustaan Kokkolaan ja Ouluun

mitsubishi

Rinta-Joupin Autoliike Oy edustaa Mitsubishia tällä hetkellä Tervajoella, Rovaniemellä, Porissa, Mikkelissä, Vaasassa ja Jämsä/Jyväskylä-alueella. Tammikuusta alkaen Rinta-Joupin Autoliike edustaa Mitsubishia myös Kokkolassa. Kevään 2020 aikana Rinta-Joupin Mitsubishi-edustus laajenee myös Ouluun.

”Rinta-Joupin Autoliike on osoittanut erinomaisia tuloksia Mitsubishin myynnin parissa. Yhteistyömme laajeni vuoden 2019 aikana ja Rinta-Joupin Autoliikkeen tekemät panostukset ovat lisänneet brändimme ja asiakaskokemuksen pitkäjänteistä kehittymistä Rinta-Joupin Autoliikkeen edustamilla alueilla”, sanoo Bergé Auto Nordics Oy:n Mitsubishi-johtaja Markku Riekkola.

”Mitsubishin mallistosta löytyy eri kokoisia katumaastureita, nelivetoja ja ladattava hybridi. Uusi mallistomme löi itsensä hienosti läpi viime vuonna Suomessa. Esimerkiksi maailman myydyin ladattava hybridikatumaasturi Outlander PHEV on ottanut paikkansa myös täällä meillä yhtenä markkinoiden suosituimpana ladattavana hybridinä. Lisäksi uuden ASX:n vilkas ennakkokysyntä lupaa meille hyvää myös alkaneena vuonna”, Riekkola jatkaa.

”Mitsubishin myynti on ollut kovassa kasvussa Suomessa. Olemme lisänneet panoksiamme Mitsubishin edustukseen ja nyt vuorossa on kiinnostavat Kokkolan ja Oulun alueet, joissa näemme paljon potentiaalia Mitsubishin uudistuneelle mallistolle”, kertoo Rinta-Joupin Autoliike Oy:n toimitusjohtaja Ari Rinta-Jouppi.

Samassa yhteydessä Kokkolan Autovälitys lopettaa Mitsubishi-autojen myynnin Kokkolassa.

Rinta-Joupin Autoliike palvelee automyynnin asiakkaita Kokkolassa osoitteessa: Indolantie 7.

Pvm. 16.1.2020

Rinta-Joupin Autoliike Oy

Rinta-Joupin Autoliike on 23 paikkakunnalla toimiva suomalaisen autokaupan suuri toimija, jolla on pitkät perinteet, mutta samalla aktiivinen ja edistyksellinen ote autokaupan ja asiakaspalvelun kehittämiseen.

Mitsubishi Motors Corporation (MMC)

Ensimmäinen Mitsubishi-auto valmistettiin vuonna 1917, ja nykymuotoinen MMC perustettiin vuonna 1970. Vuonna 2018 MMC:n liikevaihto oli yli 20 miljardia euroa (FY18). Vuonna 2018 myytiin yli 1,24 miljoonaa Mitsubishiä. MMC on osa Mitsubishi Corporation -yritysryhmää. Mitsubishin maahantuontiyhtiö Suomessa on Bergé Auto Nordics Oy.

Bergé Auto Nordics Oy

Bergé Auto Nordics Oy on osa espanjalaista vuonna 1870 perustettua autoalan konsernia. Bergé Auto konserni toimii kahdeksassa maassa Euroopassa ja Etelä-Amerikassa ja henkilöstöä koko konsernissa on yli 2000. Bergé Auto edustaa maailmanlaajuisesti 27 merkkiä ja myy vuosittain yli 150 000 autoa. Toiminta Suomessa alkoi alkuvuonna 2018.

Kia paljasti uuden logon ja brändisloganin

Kia lehdistötiedote 7.1.2021 Kia aloitti vuoden 2021 näyttävästi, kun...

Rinta-Joupin Autoliike laajentaa matkailuajoneuvojen myyntiä Lempäälän Ideaparkiin

Rinta-Joupin Autoliike laajentaa tarjontaansa Lempäälässä ja aloittaa maaliskuussa Ideaparkissa...

Rinta-Joupin Autoliikkeen Family Day Vaasa Festivaleilla 7.8.2021

Järjestyksessään kuudennen kerran 5.-7.8.2021 järjestettävä Vaasa Festival laajenee kolmipäiväiseksi...

ŠKODA ENYAQ iV kiertue Turun liikkeessä torstaina 10.12.

Koe täysin uusi täyssähköinen ŠKODA ENYAQ iV Turun liikkeessä...

Uuden sähköauton ostajalle valtiolta hankintatukea 2000 euroa

Uuden sähköauton ostaja saa peräti 2000 euroa hankintatukea. Onko...

Rinta-Joupin Autoliike Hyvä Joulumieli -keräyksessä mukana

Olemme lahjoittaneet joulutervehdyksiin ja -lahjoihin varatut rahat SPR:n Hyvä...

Rinta-Joupin Autoliike uuteen johtoon

Sami Kankaanpää siirtyy talousjohtajan tehtävistä Rinta-Joupin Autoliikkeen toimitusjohtajaksi....

Aika vaihtaa talvirenkaat – mitä renkaiden vaihdossa tulee muistaa?

Räntää on satanut jo eteläisintä Suomea myöten ja tiet...

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV saapuu keväällä Suomeen

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) on vahvistanut, että se tuo...

Kokkola ja Ylivieska saavat uutta pontta autokauppaan