Tervetuloa jäätelölle!
Rinta-Joupin Autoliike - Ajankohtaiset - Ajankohtaista - TIEDOTE: Rinta-Joupin Autoliike laajentaa Mitsubishi-edustustaan Kokkolaan ja Ouluun

mitsubishi

Rinta-Joupin Autoliike Oy edustaa Mitsubishia tällä hetkellä Tervajoella, Rovaniemellä, Porissa, Mikkelissä, Vaasassa ja Jämsä/Jyväskylä-alueella. Tammikuusta alkaen Rinta-Joupin Autoliike edustaa Mitsubishia myös Kokkolassa. Kevään 2020 aikana Rinta-Joupin Mitsubishi-edustus laajenee myös Ouluun.

”Rinta-Joupin Autoliike on osoittanut erinomaisia tuloksia Mitsubishin myynnin parissa. Yhteistyömme laajeni vuoden 2019 aikana ja Rinta-Joupin Autoliikkeen tekemät panostukset ovat lisänneet brändimme ja asiakaskokemuksen pitkäjänteistä kehittymistä Rinta-Joupin Autoliikkeen edustamilla alueilla”, sanoo Bergé Auto Nordics Oy:n Mitsubishi-johtaja Markku Riekkola.

”Mitsubishin mallistosta löytyy eri kokoisia katumaastureita, nelivetoja ja ladattava hybridi. Uusi mallistomme löi itsensä hienosti läpi viime vuonna Suomessa. Esimerkiksi maailman myydyin ladattava hybridikatumaasturi Outlander PHEV on ottanut paikkansa myös täällä meillä yhtenä markkinoiden suosituimpana ladattavana hybridinä. Lisäksi uuden ASX:n vilkas ennakkokysyntä lupaa meille hyvää myös alkaneena vuonna”, Riekkola jatkaa.

”Mitsubishin myynti on ollut kovassa kasvussa Suomessa. Olemme lisänneet panoksiamme Mitsubishin edustukseen ja nyt vuorossa on kiinnostavat Kokkolan ja Oulun alueet, joissa näemme paljon potentiaalia Mitsubishin uudistuneelle mallistolle”, kertoo Rinta-Joupin Autoliike Oy:n toimitusjohtaja Ari Rinta-Jouppi.

Samassa yhteydessä Kokkolan Autovälitys lopettaa Mitsubishi-autojen myynnin Kokkolassa.

Rinta-Joupin Autoliike palvelee automyynnin asiakkaita Kokkolassa osoitteessa: Indolantie 7.

Pvm. 16.1.2020

Rinta-Joupin Autoliike Oy

Rinta-Joupin Autoliike on 23 paikkakunnalla toimiva suomalaisen autokaupan suuri toimija, jolla on pitkät perinteet, mutta samalla aktiivinen ja edistyksellinen ote autokaupan ja asiakaspalvelun kehittämiseen.

Mitsubishi Motors Corporation (MMC)

Ensimmäinen Mitsubishi-auto valmistettiin vuonna 1917, ja nykymuotoinen MMC perustettiin vuonna 1970. Vuonna 2018 MMC:n liikevaihto oli yli 20 miljardia euroa (FY18). Vuonna 2018 myytiin yli 1,24 miljoonaa Mitsubishiä. MMC on osa Mitsubishi Corporation -yritysryhmää. Mitsubishin maahantuontiyhtiö Suomessa on Bergé Auto Nordics Oy.

Bergé Auto Nordics Oy

Bergé Auto Nordics Oy on osa espanjalaista vuonna 1870 perustettua autoalan konsernia. Bergé Auto konserni toimii kahdeksassa maassa Euroopassa ja Etelä-Amerikassa ja henkilöstöä koko konsernissa on yli 2000. Bergé Auto edustaa maailmanlaajuisesti 27 merkkiä ja myy vuosittain yli 150 000 autoa. Toiminta Suomessa alkoi alkuvuonna 2018.

Nopeusrajoitukset muuttuivat

Henkilö- tai pakettiauton sekä tähän kytketyn, luokittelumassaltaan enintään 750...

Turvallista asiointia – koronan vaikutukset toimintaan

Tiedote päivitetty 3.6.2020 Turvallisuus Meille henkilöstön sekä asiakkaiden turvallisuus...

Automyynti palvelee nyt chatissa!

Autokaupat voit tehdä helposti ja turvallisesti vaikka suoraan kotisohvaltasi.

Tiedote: Rinta-Joupin Autoliike aloittaa Kia-jälleenmyynnin Oulussa ja Porissa

Kia vahvistaa jälleenmyyjäverkostoaan Suomessa, kun maahantuoja Bergé Auto Nordics...

Ford oli vuoden 2019 ostetuin pakettiautomerkki Suomessa

Ford saavutti pakettiautojen rekisteröintilaston ykkössijan vuonna 2019 markkinaosuudella 23,5...

Toyota – Markkinajohtaja 2019, suunnannäyttäjä 2020

Toyota oli vuoden 2019 myydyin automerkki, ja kaikista myydyistä...

ŠKODA KAMIQ on Vuoden Auto Suomessa 2020

Lehdistötiedote 5.12.2019.

Rinta-Jouppi Lempäälä on nyt avoinna

Tervetuloa Lempäälän Rinta-Joupille. Myymälä sijaitsee Ideaparkin Pohjoispäädyssä.

Vihreämpää autoilua ilman lisämaksua

Vihreämpää autoilua tuetaan useammalta taholta Vihreämpää autoilua kannatetaan jo...

Rinta-Jouppi Hyvä Joulumieli keräyksessä mukana

Olemme lahjoittaneet joulutervehdyksiin ja -lahjoihin varatut rahat SPR:n Hyvä...

Ajanvaraus verkossa 24/7 tai puhelimitse suoraan lähimmästä toimipisteestäsi.