Rinta-Joupin Autoliike - Ajankohtaiset - Ajankohtaista - Rinta-Joupin Autoliike laajentaa Mitsubishi-edustustaan Kokkolaan ja Ouluun

Rinta-Joupin Autoliike laajentaa Mitsubishi-edustustaan Kokkolaan ja Ouluun

mitsubishi

Rinta-Joupin Autoliike Oy edustaa Mitsubishia tällä hetkellä Tervajoella, Rovaniemellä, Porissa, Mikkelissä, Vaasassa ja Jämsä/Jyväskylä-alueella. Tammikuusta alkaen Rinta-Joupin Autoliike edustaa Mitsubishia myös Kokkolassa. Kevään 2020 aikana Rinta-Joupin Mitsubishi-edustus laajenee myös Ouluun.

”Rinta-Joupin Autoliike on osoittanut erinomaisia tuloksia Mitsubishin myynnin parissa. Yhteistyömme laajeni vuoden 2019 aikana ja Rinta-Joupin Autoliikkeen tekemät panostukset ovat lisänneet brändimme ja asiakaskokemuksen pitkäjänteistä kehittymistä Rinta-Joupin Autoliikkeen edustamilla alueilla”, sanoo Bergé Auto Nordics Oy:n Mitsubishi-johtaja Markku Riekkola.

”Mitsubishin mallistosta löytyy eri kokoisia katumaastureita, nelivetoja ja ladattava hybridi. Uusi mallistomme löi itsensä hienosti läpi viime vuonna Suomessa. Esimerkiksi maailman myydyin ladattava hybridikatumaasturi Outlander PHEV on ottanut paikkansa myös täällä meillä yhtenä markkinoiden suosituimpana ladattavana hybridinä. Lisäksi uuden ASX:n vilkas ennakkokysyntä lupaa meille hyvää myös alkaneena vuonna”, Riekkola jatkaa.

”Mitsubishin myynti on ollut kovassa kasvussa Suomessa. Olemme lisänneet panoksiamme Mitsubishin edustukseen ja nyt vuorossa on kiinnostavat Kokkolan ja Oulun alueet, joissa näemme paljon potentiaalia Mitsubishin uudistuneelle mallistolle”, kertoo Rinta-Joupin Autoliike Oy:n toimitusjohtaja Ari Rinta-Jouppi.

Samassa yhteydessä Kokkolan Autovälitys lopettaa Mitsubishi-autojen myynnin Kokkolassa.

Rinta-Joupin Autoliike palvelee automyynnin asiakkaita Kokkolassa osoitteessa: Indolantie 7.

Pvm. 16.1.2020

Rinta-Joupin Autoliike Oy

Rinta-Joupin Autoliike on 23 paikkakunnalla toimiva suomalaisen autokaupan suuri toimija, jolla on pitkät perinteet, mutta samalla aktiivinen ja edistyksellinen ote autokaupan ja asiakaspalvelun kehittämiseen.

Mitsubishi Motors Corporation (MMC)

Ensimmäinen Mitsubishi-auto valmistettiin vuonna 1917, ja nykymuotoinen MMC perustettiin vuonna 1970. Vuonna 2018 MMC:n liikevaihto oli yli 20 miljardia euroa (FY18). Vuonna 2018 myytiin yli 1,24 miljoonaa Mitsubishiä. MMC on osa Mitsubishi Corporation -yritysryhmää. Mitsubishin maahantuontiyhtiö Suomessa on Bergé Auto Nordics Oy.

Bergé Auto Nordics Oy

Bergé Auto Nordics Oy on osa espanjalaista vuonna 1870 perustettua autoalan konsernia. Bergé Auto konserni toimii kahdeksassa maassa Euroopassa ja Etelä-Amerikassa ja henkilöstöä koko konsernissa on yli 2000. Bergé Auto edustaa maailmanlaajuisesti 27 merkkiä ja myy vuosittain yli 150 000 autoa. Toiminta Suomessa alkoi alkuvuonna 2018.

Oulun Rinta-Joupin Autoliike palkittiin jälleen kerran vuoden parhaana Subaru-jälleenmyyjänä

Subaru Suomi palkitsi Oulun Rinta-Joupin Autoliikkeen vuoden 2020 parhaana...

Škoda palkitsi Rinta-Joupin Autoliikkeen huoltomyyjiä asiakaspalautteen perusteella

Mona Haakanen Salosta ja Kai Lahti Turusta pääsivät Kristalliklubiin,...