Huolto

Huollamme kaikki automerkit sekä matkailuautot ja asuntovaunut reilusti, luotettavasti ja ammattitaidolla.

Pikahuolto

Teemme pienet huollot Porissa ja Raumalla ilman ajanvarausta. Voit jäädä odottelemaan paikan päälle.

Huollon rahoitus

Voit maksaa huollonkin erissä.

Merkkihuolto

Tarjoamme 14 automerkin ja 6 matkailuajoneuvomerkin merkkihuollot aina laadukkailla ja alkuperäisillä varaosilla.

Huoltosopimus

Kysy liikkeestämme lisää uusille autoille tehtävistä, merkkikohtaisista huoltosopimuksista tai mahdollisuudesta sisällyttää huollot autosi kuukausierään.

Ajanvaraus verkossa 24/7 tai puhelimitse suoraan lähimmästä
toimipisteestäsi.

Kolarikorjaamo

Kaikkien vakuutusyhtiöiden hyväksymät kolarikorjaamot auttavat sinua kaikessa tuulilasin vaihdosta, peltikolhujen oikomiseen ja isompiin vahinkokorjauksiin.

Varaosat

Meiltä löydät kattavan valikoiman varaosia ja lisävarusteita. Saat alkuperäiset varaosat ja lisävarusteet kaikkiin edustamiimme merkkeihin tai korkealaatuiset tarvikeosat niin halutessasi.

Rinta-Joupin Autoliike - Ajankohtaiset - Ajankohtaista - Lehdistötiedote: Rinta-Joupin Autoliike aloittaa Kia-jälleenmyynnin Oulussa ja Porissa

Kia vahvistaa jälleenmyyjäverkostoaan Suomessa, kun maahantuoja Bergé Auto Nordics Oy ja Rinta-Joupin Autoliike Oy ovat sopineet merkin vähittäismyynnin ja huollon aloittamisesta Oulussa ja Porissa.

”Kia saavutti viime vuonna kaikkien aikojen myyntiennätyksen Suomessa. Merkki on huippuiskussa ja moderni mallistomme jatkaa vahvaa sähköistymistä vuonna 2020. Oulun ja Porin talousalueet ovat erittäin tärkeässä asemassa Kian kasvustrategiassa”, sanoo Kian Brand Director Rami Kittilä.

Kia oli vuonna 2019 Suomen kuudenneksi rekisteröidyin automerkki ennätyksellisellä 6,4 prosentin markkinaosuudellaan. Uusia Kia-autoja rekisteröitiin Suomessa viime vuonna yhteensä 7187 kappaletta. Kian myynti kasvoi viime vuonna 14,6 prosenttia edellisvuoteen verrattuna.

Rinta-Joupin Autoliike Oy:llä on jo ennestään Kia-edustukset Jyväskylässä, Mikkelissä, Keuruulla, Vaasassa, Tervajoella, Rovaniemellä ja Ylivieskassa.

”Kia on yksi Suomen nopeimmin kasvavista automerkeistä, joka on vahva kaikissa segmenteissä. Kia tunnetaan palkitusta muotoilusta ja ainutlaatuisesta seitsemän vuoden takuustaan. Olemme tyytyväisiä Kia-merkin laajentumisesta meillä Ouluun ja Poriin”, sanoo Rinta-Joupin Autoliike Oy:n toimitusjohtaja Ari Rinta-Jouppi.

Rinta-Joupin Autoliike palvelee Oulussa osoitteessa: Tikkasentie 2 ja Porissa osoitteessa: Hyväntuulentie 2. Kia-avajaisia vietetään Oulussa ja Porissa keväällä.

Saammeko esitellä Oltervaanin

Olemme aloittaneet yhteistyön Valion kanssa. Suomalaisten suosikki juusto Oltermanni...

LEHDISTÖTIEDOTE: Rinta-Joupin Autoliike laajentaa Mitsubishi-edustustaan Kokkolaan ja Ouluun

Rinta-Joupin Autoliike Oy edustaa Mitsubishia tällä hetkellä Tervajoella, Rovaniemellä,...

Ford oli vuoden 2019 ostetuin pakettiautomerkki Suomessa

Ford saavutti pakettiautojen rekisteröintilaston ykkössijan vuonna 2019 markkinaosuudella 23,5...

Toyota – Markkinajohtaja 2019, suunnannäyttäjä 2020

Toyota oli vuoden 2019 myydyin automerkki, ja kaikista myydyistä...

ŠKODA KAMIQ on Vuoden Auto Suomessa 2020

Lehdistötiedote 5.12.2019.

Rinta-Jouppi Lempäälä on nyt avoinna

Tervetuloa Lempäälän Rinta-Joupille. Myymälä sijaitsee Ideaparkin Pohjoispäädyssä.

Vihreämpää autoilua ilman lisämaksua

Vihreämpää autoilua tuetaan useammalta taholta Vihreämpää autoilua kannatetaan jo...

Rinta-Jouppi Hyvä Joulumieli keräyksessä mukana

Olemme lahjoittaneet joulutervehdyksiin ja -lahjoihin varatut rahat SPR:n Hyvä...

Rinta-Jouppi Jyväskylä juhlii 20-v syntymäpäivää

Lauantaina ja sunnuntaina 16.-17.11. Tervetuloa synttärijuhlille!

Äijäkatsastus Vaasan myymälässä

Jälleen on aika katsastaa autojen lisäksi äijät. Miehille järjestetään...

Yli 3000 ajoneuvoa sinua lähimmästä myymälästä

Ajanvaraus verkossa 24/7 tai puhelimitse suoraan lähimmästä toimipisteestäsi.