Rinta-Joupin Autoliike - Ajankohtaiset - Ajankohtaista - Rinta-Joupin Autoliike aloittaa Kia-jälleenmyynnin Oulussa ja Porissa

Rinta-Joupin Autoliike aloittaa Kia-jälleenmyynnin Oulussa ja Porissa

Kia vahvistaa jälleenmyyjäverkostoaan Suomessa, kun maahantuoja Bergé Auto Nordics Oy ja Rinta-Joupin Autoliike Oy ovat sopineet merkin vähittäismyynnin ja huollon aloittamisesta Oulussa ja Porissa.

”Kia saavutti viime vuonna kaikkien aikojen myyntiennätyksen Suomessa. Merkki on huippuiskussa ja moderni mallistomme jatkaa vahvaa sähköistymistä vuonna 2020. Oulun ja Porin talousalueet ovat erittäin tärkeässä asemassa Kian kasvustrategiassa”, sanoo Kian Brand Director Rami Kittilä.

Kia oli vuonna 2019 Suomen kuudenneksi rekisteröidyin automerkki ennätyksellisellä 6,4 prosentin markkinaosuudellaan. Uusia Kia-autoja rekisteröitiin Suomessa viime vuonna yhteensä 7187 kappaletta. Kian myynti kasvoi viime vuonna 14,6 prosenttia edellisvuoteen verrattuna.

Rinta-Joupin Autoliike Oy:llä on jo ennestään Kia-edustukset Jyväskylässä, Mikkelissä, Keuruulla, Vaasassa, Tervajoella, Rovaniemellä ja Ylivieskassa.

”Kia on yksi Suomen nopeimmin kasvavista automerkeistä, joka on vahva kaikissa segmenteissä. Kia tunnetaan palkitusta muotoilusta ja ainutlaatuisesta seitsemän vuoden takuustaan. Olemme tyytyväisiä Kia-merkin laajentumisesta meillä Ouluun ja Poriin”, sanoo Rinta-Joupin Autoliike Oy:n toimitusjohtaja Ari Rinta-Jouppi.

Rinta-Joupin Autoliike palvelee Oulussa osoitteessa: Tikkasentie 2 ja Porissa osoitteessa: Hyväntuulentie 2. Kia-avajaisia vietetään Oulussa ja Porissa keväällä.

ŠKODA ENYAQ iV on Vuoden sähköauto 2021

Škoda ENYAQ iV 80:ssä on 530 km:n WLTP-toimintamatka ja...

Rinta-Joupin Autoliike on Vuoden matkailuajoneuvokauppias 2021

Rinta-Joupin Autoliike on valittu Vuoden matkailuajoneuvokauppiaaksi osoituksena ansiokkaasta matkailuautoilun...

Kia oli lokakuun myydyin automerkki Oulussa!

Kia on noussut nopeasti yhdeksi Suomen suosituimmista automerkeistä. Kia...

Uudet dieselautot yllättävät vähäpäästöisyydellään

Dieselautojen ympäristöystävällisyys on herättänyt viime vuosina paljon keskustelua. Erityisesti...

Rinta-Joupin Autoliikkeen Turun toimipiste on palvellut asiakkaita jo 20 vuotta