Rinta-Joupin Autoliike - Ajankohtaiset - Ajankohtaista - Rinta-Joupin Autoliike avaa uuden myymälän Kuopioon

Rinta-Joupin Autoliike avaa uuden myymälän Kuopioon

Koko kansan autokauppa palvelee suomalaisia paikallisesti jatkossa myös Pohjois-Savossa. Kuopioon avattava myymälä on 28. Rinta-Joupin Autoliikkeen toimipiste.

Ensimmäinen Kuopioon avattava myymälä tulee Carlson-rautakaupan naapuriin, osoitteeseen Volttikatu 1, maaliskuussa 2022. Toimipiste keskittyy Rinta-Joupin Autoliikkeen konseptin mukaisesti vaihtoautojen ostoon ja myyntiin. Valinnanvara ei lopu kesken, sillä tuomme saatavillesi yli 4000 ajoneuvoa, ja vaihdossa kelpaa mikä tahansa ajoneuvo. Kuopion myymälämme työllistää aluksi seitsemän autokaupan ammattilaista.

Koko kansan autokauppana palvelemme asiakkaita ympäri Suomen

Tälle vuodelle avautuu vielä yksi myymälä Espoon Nihtisiltaan marraskuussa. Nihtisillan toimipisteen henkilökunnan rekrytoinnit ovat juuri alkaneet. Lisäksi tänä vuonna on avattu uudet myymälät Lahteen sekä Tampereen Lielahteen.

Rinta-Joupin Autoliikkeen toimitusjohtaja Sami Kankaanpää on luottavainen tulevaisuuden suhteen ja painottaa asiakaspalvelun tärkeyttä kaikissa muodoissaan.

– Vuoden 2021 laajennukset ovat painottuneet Etelä-Suomeen. Haluamme palvella asiakkaita vahvasti paikallisesti ja toimipistekarttaa katsoessa Pohjois-Savon alueen ihmisille meillä ei ollut vielä lähellä myymälää. Kuopio on vetovoimainen kasvukeskus ja siten myös hyvä paikka uudelle vaihtoautomyymälälle, Sami Kankaanpää kertoo.

Rinta-Joupin Autoliikkeen palveluun kuuluu, että voit tehdä kaikista autoliikkeen yli 4000 ajoneuvosta kaupat lähimmässä toimipisteessä. Auton ostamisen joustavuutta lisää se, että autoihin voi tutustua etukäteen osoitteessa rinta-jouppi.com.

– Etäkauppaa Rinta-Joupin Autoliikkeessä on tehty aina. Tervajoen päätoimipaikalta olemme tehneet autokauppaa ympäri Suomen jo vuosikymmeniä. Asioista sovitaan puhelimessa tai sähköpostilla, minkä jälkeen auto toimitetaan asiakasta lähimpään toimipisteeseen tai jopa kotipihaan asti, toteaa automyynnin johtaja Jukka Myntti.

– Chat-automyynti tarjoaa asiakkaille palvelua jokaisena viikonpäivänä klo 8–22. Autoja kuitenkin luovutetaan myymälöistä ja edelleen ihmiset käyvät myymälöissä ostamassa ja myymässä autoja, kertoo Myntti.

Chat-automyynnin vuoksi Rinta-Joupin Autoliike tarvitsee myös lisää luovutuspisteitä alueelle. Uuden toimipisteen rekrytoinnit aloitetaan myöhemmin, joten seuraa nettisivujamme, jos työ Suomen johtavassa autokauppaketjussa kiinnostaa.

Lisätietoja:
Sami Kankaanpää, 044 5994 247, sami.kankaanpaa@rinta-jouppi.com
Jukka Myntti, 044 599 4001, jukka.myntti@rinta-jouppi.com

Rinta-Joupin Autoliike on Suomen johtava autokauppaketju, joka on tehnyt rehtiä autokauppaa jo vuodesta 1953 lähtien. Meillä on 26 toimipistettä Helsingistä Rovaniemelle ja kaikkiin valikoimamme yli 4 000 ajoneuvoon voi tutustua rinta-jouppi.com:ssa, missä ja milloin vain. Edustamme 11 henkilö- ja pakettiautomerkkiä sekä 7 matkailuajoneuvomerkkiä. Myymme yli 30 000 ajoneuvoa vuodessa ja ammattitaitoinen huoltoverkostomme palvelee asiakkaita 11 paikkakunnalla. Liikevaihtomme on noin 500 miljoonaa euroa vuodessa ja työllistämme lähes 600 henkilöä.

Matkailuajoneuvojen huolto nyt myös Turussa

Ammattitaitoisen caravan-huoltomme löydät nyt Kempeleen lisäksi myös Turusta! Turun...

BMW JOY ON THE ROAD -kiertue Mikkelissä 10.5.

Tervetuloa koeajamaan sähköistetty BMW-mallisto. Kiertue meillä: Porissa 26.4. klo...

Olemme mukana Lapin Erämessuilla toukokuussa

Lapin Erämessuilla voi tutustua Rinta-Joupin Autoliikkeen monipuoliseen matkailuajoneuvojen valikoimaan....

Olemme mukana Turun Caravan Show 2022 -messuilla 22.-24.4.

Turun Caravan Show 2022 -messut järjestetään Turun Messukeskuksessa 22.-24.2022....

Sähköautojen hankintatuki jatkuu

Hallitus on myöntänyt lisärahoitusta sähkö- ja kaasuautojen hankintatuelle. Päätöksen...

Kuopion myymälän avajaisia juhlitaan lauantaina 9.4.

Rinta-Joupin Autoliikkeen Kuopion myymälän avajaisia juhlitaan tulevana lauantaina. Avajaistarjouksena...

KIA, BMW ja Mitsubishi myyntinäyttely Savonlinnassa 9.4.

Edellisen kerran tapahtuma toteutettiin joulukuussa 2021. Esittelyssä Kia, BMW...

Rinta-Joupin Autoliikkeen 28. myymälä avasi ovensa Kuopiossa

Rinta-Joupin Autoliike jatkaa kasvuaan. Yrityksen 28. myymälä on avannut...

Rinta-Joupin Autoliike lahjoittaa Punaisen Ristin hätäapukeräykseen – Ukrainan konfliktista kärsivien auttamiseksi