Vuodesta 2021 on tulossa voimakkaan kasvun vuosi – Rinta-Joupin Autoliike kasvattaa myymäläverkostoa ja rekrytoi huomattavasti lisää henkilökuntaa

Rinta-Joupin Autoliikkeessä panostetaan nyt vahvasti kasvuun. Yritys avaa myymälät seuraavaksi Tampereelle ja Raisioon, minkä lisäksi Lahteen avattiin juuri uusi toimipiste sekä Lempäälän myymälää laajennettiin. Lisäksi rekrytoidaan voimakkaasti lisää henkilökuntaa, seuraavaksi 30 uutta automyyjää.

Viime vuonna koronan vuoksi Rinta-Joupin Autoliikkeenkin kasvu oli maltillista. Haasteellisen vuoden aikana avattiin kuitenkin yksi uusi myymälä Vantaan Airportiin ja liikevaihtokin jatkoi kasvuaan.

Vuonna 2021 Koko Kansan Autokaupassa katsotaan tulevaisuuteen kovilla odotuksilla. Ensimmäinen uusi vaihtoautomyymälä avattiin huhtikuussa Lahteen. Toimipisteen myyntipäällikkö Jere Issakainen kertoo, että myymälä on ollut nyt muutaman päivän avoinna ja kauppaakin on jo tehty mukavasti. Lahti työllistää tällä hetkellä seitsemän uutta rintajouppilaista. Lempäälän Ideaparkin vaihtoautomyymälän valikoimaan on puolestaan tänä vuonna lisätty matkailuajoneuvojen myynti ja myymälätilaa on kasvatettu alueella.

Uusi vaihtoautomyymälä Tampereelle

Rinta-Joupin Autoliike avaa uuden myymälän Tampereen Lielahteen osoitteeseen Kruunukeskus, Taninkatu 2. Tampereen vaihtoautomyymälän rekrytoinnit aloitetaan nyt keväällä ja myymälä avataan sisätilojen remontoinnin jälkeen elokuussa 2021.

– Lielahti on paikkana autoliikkeiden keskittymä ja hyvien liikenneyhteyksien varrella. Tähän on asiakkaiden helppo tulla vaihtamaan autoa, kertoo automyynnin johtaja Jukka Myntti.

Katso osoite kartalta

Raisiossa odotetaan rakenteilla olevan liiketilan valmistumista

Raision Ikean viereen, osoitteeseen Kuninkojankaari 3, on rakenteilla kokonaan uusi toimitila, johon avataan niin ikään Rinta-Joupin Autoliikkeen vaihtoautomyymälä. Näillä näkymin toimitilan avajaisia vietetään keväällä 2022.

– Tässäkin projektissa on hyvä mieli olla mukana. Rakentamisvaiheessa työllistyy paljon ihmisiä ja yrityksiä. Meidän omat rekrytointimme Raision toimipisteeseen avataan vuodenvaihteessa ja näillä näkymin haussa on kymmenen uutta työntekijää, toteaa toimitusjohtaja Sami Kankaanpää.

Katso osoite kartalta

Henkilökuntaa lisätään ympäri Suomen

Kevään aikana on jatkuvasti rekrytoitu toimipisteisiin uusia vakituisia työntekijöitä sekä kesätyöntekijöitä.

Koko kansan autokaupalle henkilökohtainen asiakaspalvelu ja nopeus ovat tärkeitä asioita kanavasta riippumatta. Chat-automyyjiä on lisätty vuoden aikana ja palveluaika on nyt jo 7 päivää viikossa, aamukahdeksasta iltakymmeneen. Seuraavaksi lisätään 30 uutta automyyjää toimipisteisiin.

– Viime kevään koronaseisauksen jälkeen on ollut hieno fiilis palkata nuoria taas kesätöihinkin. Huollon puolelle on lisätty mekaanikkoja alkuvuodesta ja nyt lähdetään hakemaan automyyntiin uusia huippumyyjiä. Asiakaspalvelun kanavat sekä asiakasmäärä kasvavat jatkuvasti ja haluamme palvella asiakkaita pohjalaisella ripeydellä, joten tarvitsemme lisää asiakaspalvelijoita, linjaa Kankaanpää.

Lisätietoja:
Sami Kankaanpää, 044 5994 247, sami.kankaanpaa@rinta-jouppi.com
Jukka Myntti, 044 5994 001, jukka.myntti@rinta-jouppi.com

Rinta-Joupin Autoliike on Suomen johtava autokauppaketju, joka on tehnyt rehtiä autokauppaa jo vuodesta 1953 lähtien. Meillä on 25 toimipistettä Helsingistä Rovaniemelle ja kaikkiin valikoimamme yli 4 000 ajoneuvoon voi tutustua rinta-jouppi.com:ssa, missä ja milloin vain. Edustamme 11 henkilö- ja pakettiautomerkkiä sekä 7 matkailuajoneuvomerkkiä. Myymme noin 30 000 ajoneuvoa vuodessa ja ammattitaitoinen huoltoverkostomme palvelee asiakkaita 11 paikkakunnalla. Liikevaihtomme on yli 400 miljoonaa euroa vuodessa ja työllistämme lähes 600 henkilöä.

Matkailuajoneuvojen huolto nyt myös Turussa

Ammattitaitoisen caravan-huoltomme löydät nyt Kempeleen lisäksi myös Turusta! Turun...

BMW JOY ON THE ROAD -kiertue Mikkelissä 10.5.

Tervetuloa koeajamaan sähköistetty BMW-mallisto. Kiertue meillä: Porissa 26.4. klo...

Olemme mukana Lapin Erämessuilla toukokuussa

Lapin Erämessuilla voi tutustua Rinta-Joupin Autoliikkeen monipuoliseen matkailuajoneuvojen valikoimaan....

Olemme mukana Turun Caravan Show 2022 -messuilla 22.-24.4.

Turun Caravan Show 2022 -messut järjestetään Turun Messukeskuksessa 22.-24.2022....

Sähköautojen hankintatuki jatkuu

Hallitus on myöntänyt lisärahoitusta sähkö- ja kaasuautojen hankintatuelle. Päätöksen...

Kuopion myymälän avajaisia juhlitaan lauantaina 9.4.

Rinta-Joupin Autoliikkeen Kuopion myymälän avajaisia juhlitaan tulevana lauantaina. Avajaistarjouksena...

KIA, BMW ja Mitsubishi myyntinäyttely Savonlinnassa 9.4.

Edellisen kerran tapahtuma toteutettiin joulukuussa 2021. Esittelyssä Kia, BMW...

Rinta-Joupin Autoliikkeen 28. myymälä avasi ovensa Kuopiossa

Rinta-Joupin Autoliike jatkaa kasvuaan. Yrityksen 28. myymälä on avannut...

Rinta-Joupin Autoliike lahjoittaa Punaisen Ristin hätäapukeräykseen – Ukrainan konfliktista kärsivien auttamiseksi