Huolto

Huollamme kaikki automerkit sekä matkailuautot ja asuntovaunut reilusti, luotettavasti ja ammattitaidolla.

Pikahuolto

Teemme pienet huollot Porissa ja Raumalla ilman ajanvarausta. Voit jäädä odottelemaan paikan päälle.

Huollon rahoitus

Voit maksaa huollonkin erissä.

Merkkihuolto

Tarjoamme 14 automerkin ja 6 matkailuajoneuvomerkin merkkihuollot aina laadukkailla ja alkuperäisillä varaosilla.

Huoltosopimus

Kysy liikkeestämme lisää uusille autoille tehtävistä, merkkikohtaisista huoltosopimuksista tai mahdollisuudesta sisällyttää huollot autosi kuukausierään.

Ajanvaraus verkossa 24/7 tai puhelimitse suoraan lähimmästä
toimipisteestäsi.

Kolarikorjaamo

Kaikkien vakuutusyhtiöiden hyväksymät kolarikorjaamot auttavat sinua kaikessa tuulilasin vaihdosta, peltikolhujen oikomiseen ja isompiin vahinkokorjauksiin.

Varaosat

Meiltä löydät kattavan valikoiman varaosia ja lisävarusteita. Saat alkuperäiset varaosat ja lisävarusteet kaikkiin edustamiimme merkkeihin tai korkealaatuiset tarvikeosat niin halutessasi.

Tervetuloa jäätelölle!
Rinta-Joupin Autoliike - Artikkelit - Ajankohtaista - Tiedote: Rinta-Joupin Autoliike varautuu koronavirukseen

Tiedote: Rinta-Joupin Autoliike varautuu koronavirukseen

Tiedote 15.3.2020

Rinta-Joupin Autoliike seuraa aktiivisesti koronavirukseen (COVID-19) liittyvää uutisointia ja viranomaisten ohjeistusta.  Päivitämme ohjeistuksia tarvittaessa, mikäli tilanne muuttuu. Henkilöstömme sekä asiakkaidemme turvallisuus ja terveys on meille sydämenasia. Olemme varautuneet ja aloittaneet ennaltaehkäisevät toimenpiteitä kaikissa toimipisteissämme.

Ohjeet myymälöissä ja huolloissa asioiville asiakkaille sekä yhteistyökumppaneille:

• Jos tunnet itsesi sairaaksi, on parempi pysyä kotona.
  • Olemme tehostaneet pintojen siivousta kaikissa toimipisteissämme. Asiakastilat ja lasten leikkitilat siivotaan tehostetusti, samoin asiakaskäytössä olevat laitteet.
  • Noudatathan tarkasti yskimis- ja aivastusohjeita. Käsidesiä löydät asiakastiloistamme.
  • Nykyisessä tilanteessa emme kättele tervehtiessämme.

Olemme ohjeistaneet henkilökuntaamme hygieniaan ja sairastumiseen liittyen. Henkilökuntaa on lisäksi ohjeistettu mm. matkustukseen liittyen. Noudatamme matkustussäännöissä THL:n ja Ulkoministeriön suosituksia ja karanteenia ulkomailta palaavien henkilöiden osalta.

Emme järjestä tiloissamme suuria yleisötilaisuuksia. Meillä on käytössä modernit sähköiset viestinnän kanavat, joten palvelemme sujuvasti niin puhelimitse kuin sähköisiä kanavia hyödyntäen. Haluamme kuitenkin palvella asiakkaita erinomaisesti myös mahdollisissa poikkeustilanteissa, joten tehostamme rinta-jouppi.com –sivuston käyttöä sekä kotiinkuljetuksia.

Seuraamme tilannetta jatkuvasti ja kerromme myös mahdollisista muutoksista tähän ohjeistukseen. Toivomme jokaiselta ymmärrystä vallitsevassa poikkeustilanteessa

Koko kansan autokauppana pyrimme toimimaan mahdollisimman vastuullisena kumppanina asiakkaiden, henkilöstön sekä yhteistyökumppanien turvallisuuden takaamiseksi.

Ajokortti 17-vuotiaana poikkeusluvalla

Ajokortti 17-vuotiaana helpottaa arkea Ajokortti 17-vuotiaana? Se on mahdollista...

Syyshuolto huolehtii turvallisuudesta

Syksyn tullessa on aika tehdä tarkistuksia, jotka tekevät ajamisesta...

Ajoneuvojen polttoaineiden eri muodot

Tutut ja turvalliset Suomen 2,7 miljoonasta liikennekäytössä olevasta henkilöautosta...

Tuulilasin vaihto tai korjaus

Asiaa lasista Merkkihuolto pitää huolen, että autossasi on aina...

Näin laitat autosi kevätkuntoon

Talven vaihtelevat lämpötilat ja sääolot laittavat auton koville. Nyt...

Ohjauskulmien ja aurauskulmien tarkastus

Epätasaiset alustat, kuopat ja tärinä varsinkin talviajossa voi vaikuttaa...

Voinko myydä autoni, jos on autolainaa jäljellä?

Vaikka sinulla olisi vanhasta autosta vielä velkaa jäljellä, voit...

Ajanvaraus verkossa 24/7 tai puhelimitse suoraan lähimmästä toimipisteestäsi.