Harley-Davidson Softail (2005)
- 2005
- 11000 km
- 1639 cm³
- Mikkeli
- Custom-pyörät
- 2005
- 11000 km
- 1639 cm³
- Mikkeli
- Custom-pyörät






















Valitse tarjouspyyntöön enintään 5 ajoneuvoa.
Ei ajoneuvoja
Nämä ajoneuvot on jo myyty, eikä niitä sisällytetä tarjouspyyntöön.

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Voisitte keksiä jotain muuta kuin polttoainelahjakortin palkinnoksi. Ostimme sähköauton😀.

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Koeajoja eri merkeille voisi järjestää jotta vertailu olisi helpompaa.

Arvostelu: 4.5 / 5
★★★★★Nopea toimitus lähelle kotikuntaani.

Arvostelu: 4.5 / 5
★★★★★Kiitos kodikkaasta vastaanotosta, mukava juttu tuokio ja ilmeisesti autokin sitä mitä sanottiinkin.

Arvostelu: 4 / 5
★★★★★Oli miellyttävää asioida Juhan kanssa Kuopion liikkeessä.

Arvostelu: 4.5 / 5
★★★★★Myyjän asiakasläheinen asenne.

Arvostelu: 4.5 / 5
★★★★★Minusta oli oikein mukava asioida ja myyjä oli oikein mukava ja avulias. Toi vielä puuttuvan lataus johdon koti ovelle myöhemmin. En osaa sanoa mitään mitä voisitte tehdä paremmin.

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Auton ilmoituksessa oli virheellinen tieto ajoneuvon vakkarista, jota ei siis ollutkaan. Kaupat saatiin silti tehtyä hinnan alennuksen avulla. Ei jääny paha mieli.

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Homma rokkasi alusta loppuun hienosti.Auto saatiin vielä siirrettyä koeajoa varten toiseen Rinta-Joupin liikkeeseen.

Arvostelu: 4.5 / 5
★★★★★Kotiinkuljetus omis voinut olla

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Jouduin tekemään palautuksen, mutta myyjä hoiti asian todella loistavasti.

Arvostelu: 4.5 / 5
★★★★★Automyyjän ammattitaito ja ystävällinen käytös. Todella 10.n arvoista työtä.

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Hyvä palvelu sain apua kaupanteossa asiakirjojen teossa olen kaikin puolin todella tyytyväinen

Arvostelu: 4.5 / 5
★★★★★Myyjä auttoi koko ostokseni

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Miellyttävä kokemus.

Arvostelu: 4 / 5
★★★★★Ok

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Haluan osoittaa erityiset kiitokseni automyyjä Toni Tammiselle Tampereen myyntiyksikköön. Toni Tamminen osoitti erityistä osaamista ja tilannetajua koko auton ostoajan. Hän osoitti toimiessaan myös selvää suoraselkäisyyttä ja luotettavuutta ostotapahtuman aikana sekä erityisesti kaupan jälkeen tapahtuneen ostetun auton reklamaatioon liittyvässä asiassa. Toni Tamminen on mies joka palautti uskon ja luotettavuuden auton ostotapahtumaan ja tuo esimerkillisesti esiin työnantajansa Rinta-Jouppi Oy:n arvomaailman luotettavana ja rehellisenä automyyjänä.

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Huippu, reilu ja ystävällinen palvelu. Suosittelen

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Oonalle iso kiitos ystävällisestä ja asiantuntevasta palvelusta

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Molempien automyyjien, Hyvinkäällä Jesse Raja-ahon kuin Kuopiossa Oskarin antamat selvitykset autosta olivat kattavia ja luotettavia. Kuopiossa Oskarin palvelu oli asiallista, reipasta, iloista ja opastavaa palvelua meitä iäkkäämpiäkin asiakkaita kohtaan. Oskari on oikeassa tehtävässä, täyden kympin suoritus. Ostamamme ajoneuvo vastaa odotuksiamme. Kiitos palvelusta.

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Kaupat sujui hyvin

Arvostelu: 4.5 / 5
★★★★★Helpommaksi ei oisi voinut enää mennä

Arvostelu: 3 / 5
★★★★★Pienen asian käsittely vei monta päivää aikaa. Johrui varmaan provisiopalkkion kohdentamisesta, kun myyjä sairastui. Minulle annettiin väärä tieto , siis valehdeltiin ajoneuvon kunnosta. Siitä jäi ikävä maku, kun asian hoito kesti kolme päivää

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Jatkakaa samaan malliin

Arvostelu: 2 / 5
★★★★★Mun tapaus oli erikoinen, kun ensimmäisen auton ostopäätöksen jälkeen jouduin purkaa kaupan. Ensimmäisen auton myynti oli helppoa ja vaivatonta. Mutta toisen auton kohdalla tuntui, ettei asiat etene. Rakennetaan kuin iisakin kirkkoa. Tällaisissa tapauksissa olisin halunnut, että minua kuunnellaan ja eikä väitetä vastaan. Olen ostava asiakas, joten olisin voinut kääntyä takas ja mennä naapuriin. Sen verran verenpainetta tämä keissi itselle aiheutti. Nainen, blondi ja autoliike on vaarallinen yhdistelmä. On ehkä teidänki hyvä muistaa, että kaikki asiakkaat ei välttämättä monta kertaa elämänsä aikana ole ostanut autoa. Tällaiset tilanteet on uusia ja kuitenkin on kyse tuhansien eurojen kaupasta. Kaikenlaisten lisäpalvelujen myynti ei välttämättä ole itsestäänselvyys, jos itse auton asiatkin on täyttä hebreaa. Olisi tärkeää keskittyä itse auton asioihin enemmän. Ei riitä, mitä netti kertoo vaan, että miten huollot ja muut kuuluu hoitaa ja mitkä on seuraavaksi vastassa. Ja aina parempi, jos on joku käry hinnasta. Mun mielestä kun auton tilanne on hyvin kerrottu niin sitten voi myydä kärryllisen lisäpalveluja ja muita hilavitkuttimia. Ja kannattais hoitaa rengasasiatkin paremmin niin olisitte saaneet renkaat ja vanteetkin myytyä, mutta kun asia tehdään vaikeaksi ja hankalaksi niin onneksi niitä saa ilman teitäki. Toivon, että ilman tätä arvontaaki saan sen mersun tankin täyteen bensaa.

Arvostelu: 4 / 5
★★★★★En jäänyt kaipaamaan palvelulta mitään, pojat toimi esimerkillisesti👍

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Palvelu oli mielestäni erinomaista, enkä keksi myyjän toiminnasta mitään parannettavaa. Haluaisin kuitenkin antaa yhden kehitysidean. Me asiakkaat olemme hyvin erilaisia, ja esimerkiksi minä olen autismikirjolla. Ensimmäisen auton ostaminen autoliikkeestä oli minulle iso ja jännittävä asia, varsinkin kun kyse on suuresta rahallisesta päätöksestä.Olisi hienoa, jos Rinta-Joupilla olisi asiakkaille selkeä opas tai muistilista auton ostoon. Siinä voisi vaihe vaiheelta käydä läpi, mitä asioita kannattaa kysyä, mitä kannattaa tarkistaa ja mitä myyjän kanssa käydään yhdessä läpi. Se helpottaisi erityisesti ensikertalaisia, neurokirjon ihmisiä ja kaikkia niitä, joille autokauppa ei ole tuttua. Tällainen lisäisi turvallisuuden tunnetta ja osoittaisi, että erilaiset asiakkaat on aidosti huomioitu.

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Miellyttävää asiakaspalvelua nuorelta myyjältä.

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Kanske skulle vara bra att ha webbsidan också på svenska och även på engelska. Det underlättar hela processen.

Arvostelu: 3.5 / 5
★★★★★Hyvitys omasta vaihdossa tulleesta autosta oli huono. Annettiin ymmärtää, että auton seuraava myyntihinta on noin X-summaa. Mutta myynnin ja vaihtoauton oston jälkeen se oli ilmoituksessa jo reilusti enemmän, kuin oli sanottu.

Arvostelu: 2 / 5
★★★★★Mentiin katsomaan siistiä MB GLC autoa, mut kattomiseks jäi. ei mitään kerrottu että toinen kylki naamuilla, ja akku ihan tyhjä ku piti koe ajolle lähteä

Arvostelu: 4 / 5
★★★★★Tosi hyvin ja luonnikkaaati hoitui kaupat Tinon kanssa, ostaisin häneltä uudelleenkin.

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Hyvä palvelu ilman liiallista tyrkyttämistä.Mukava, helppo kaupankäynti.

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Kyllä täällä osataan palvella.

Arvostelu: 4 / 5
★★★★★O. K. Toimii.

Arvostelu: 4 / 5
★★★★★Autoon ei ollut tehty sovittua huoltoa ennen kaupan tekoa, täytyi jälkikäteen vielä korjauttaa. Auto ei ollut sisältä siisti, erikseen pyydettäessä siivottiin. Jäi tunne, että tämän hintaluokan auton myyntiin ei panostettu samalla pieteetillä kuin kalliimpiin. Korjaamolle heti seuraavana päivänä kaupanteosta, toki autoliikkeen piikkiin. Aikaa ja vaivaa ei korvaa kukaan.

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Positiivinen kokemus.

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Aina ollut hyvä asoida

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Kiitos hyvästä palvelusta!

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Oli niin helppo ja asiallinen automyyjä, että ollaan vaihtamassa toistakin autoa.

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Porin Samuel ( kesämies) erittäin rauhallinen ja miellyttävä myyjä. Kiitos.

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Fantastic customer service and really happy about the way officer handle the case. Also so far im happy about the vehicle too .Wishing you all the best for everyone for future success...

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Kiitos, hyvä palvelu ja hyvä auto ja oma " romu" kelpasi vaihdossa

Arvostelu: 4.5 / 5
★★★★★Myyjä on ammattimies.

Arvostelu: 4.5 / 5
★★★★★Oikein ystävällinen ja mukava myyjä

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Automyyjä osasi asiansa ja hoiti tilanteen hienosti atk ongelmista huolimatta suosittelen lämpimästi

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Ihan parasta palvelua! Matti Auranaho oli lämminhenkinen, ystävällinen ja niin ammattitaitoinen !Iso KIITOS!

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Paras palvelu ja kokemus kaikinpuolin vuodesta toiseen. Vehmanen on rautainen ammattilainen

Arvostelu: 4.5 / 5
★★★★★Kaikki ok

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Henrik Moilanen Mikkelin liikkeestä ansaitsee roiman palkankorotuksen.

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Hyvää palvelua.

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Henkilökohtainen palvelu, erinomaista. Homma toimi kuin Strömsössä, SUURkiitokset.

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Asiallista Kaupantekoa, ja pelisilmää neuvotteluissa.Suosittelen!

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Myyjä ei nikotellut vaan hoiti pari epäkohtaa kuntoon autosta Varmisti näin kaupat.

Arvostelu: 3.5 / 5
★★★★★Luvattu lisälaite asennuksineen lienee jo unohtunut kaupan synnyttyä?

Arvostelu: 5 / 5
★★★★★Arttu Valtonen, todella ammattilainen näissä asioissa 👍 kiitos

Arvostelu: 4.5 / 5
★★★★★Erittäin sujuvasti hoitui kaikki.

Arvostelu: 4.5 / 5
★★★★★Kaupanteko Juskan kanssa toimi erittäin mallikkaasti, kiitos hyvästä palvelusta 👍

Arvostelu: 4 / 5
★★★★★Tog lång tid att göra köpebrev och överlåtelse, nytt system?

Arvostelu: 3 / 5
★★★★★Jag kunde ha blivit tidigare informerad om att servicen som blev lovad innan köpet inte hann göras. Fick veta det först dagen innan. Dåligt även att jag inte kunde välja fritt vilket serviceställe jag skulle använda... hoppas det går smidigt med fakturering och sånt nu efter.