Neliveto ja hevosvoimat kuljettavat eläintenhoitaja Saana Nygreniä
Saana Nygrenin mitta täyttyi, kun hän jäi saman päivän aikana kolmatta kertaa autolla kiinni lumeen. Ratkaisu jumittavaan ongelmaan löytyi Rinta-Joupin Autoliikkeestä.
Eläintenhoitaja Saana Nygren muistaa pitkään sen talviaamun, kun yön aikana oli satanut puoli metriä lunta. Ja varsinkin sen, että matkanteko hänen vanhalla etuvetoisella henkilöautollaan pysähtyi kolmesti lumikinokseen.
Nuo kokemukset saivat hänet etsimään nelivetoa netistä. Sopiva Subaru Forester löytyi Rinta-Joupin Autoliikkeestä Oulusta.
– Kerroin veljelleni, että olen kiinnostunut tuosta autosta. Hän vinkkasi tutulleen Rinta-Joupin Autoliikkeeseen Järvenpäähän, josta otettiin sitten minuun yhteyttä, Nygren sanoo.
Kauppaneuvottelut nytkähtivät nopeasti eteenpäin ja yhteistuumin päädyttiin siihen, että Subaru Forester matkaisi Oulusta Järvenpäähän asiakkaalle. Tässä vaiheessa oli jo käyty kaikki neuvottelut hinnasta ja vanhan auton vaihdosta valmiiksi.
Nygren ajaa työn ja harrastustensa puolesta lähes päivittäin haastavissa olosuhteissa.
Neliveto helpotti arkea
Nygren valitsi ensimmäiseksi nelivedokseen Subaru Foresterin, koska merkki oli hänelle ennestään tuttu. Lisäksi vuosimalli 2014 ja alle 200 000 kilometrin lukemat mittarissa olivat juuri sopivat.
– Aikaisemmat autoni ovat olleet noin tonnin maksaneita, valmiiksi kovia kokeneita. Nyt taso nousi kertaheitolla, muutaman kuukauden nelivetoautosta nauttinut nainen toteaa.
Tuusulassa asuva Nygren on töissä ratsastuskeskuksessa Järvenpäässä, ja lisäksi hänen vuokrahevosensa talli sijaitsee Sipoossa. Näitä matkoja on nyt helppo ajella, kun ei tarvitse pelätä jäävänsä matkalla kiinni kinoksiin.
– Korkeasta autosta näkee paremmin kuin pikkuautosta ja on helpompi seurata myös muuta liikennettä. Kyllähän se aluksi oli vähän haastavaa hahmottaa, miten ison tilan auto vaatii peruuttaessa, mutta nopeasti sen opin.
– Edellinen autoni oli myös ostettu Rinta-Joupin Autoliikkeestä. Sain uuden auton vajaassa viikossa Oulusta Järvenpään myymälään, minkä jälkeen teimme lopulliset kaupat. Olen tosi tyytyväinen palveluun, se on joustavaa ja henkilökohtaista, hän kehuu.
Tuomas Turpeinen Järvenpään myymälästä kertoo, että asiakkaan kanssa käydään aina ensin tarvekartoitus, jonka jälkeen etsitään yhdessä valikoimasta sopivin auto.
Tarvekartoitus tärkeä osa autokauppaa
Rinta-Joupin Autoliikkeen Järvenpään toimipisteen automyyjä Tuomas Turpeinen kertoo, että nelivetoauto kiinnostaa ostajia monesta syystä.
– Hyvin yleinen syy on juuri tuo sama kuin Saana Nygrenillä, eli autolla on päästävä ajamaan myös haasteellisissa olosuhteissa. Esimerkiksi isäni harrastaa metsästystä, joten hänelle nelivedon korkeampi maavara on tärkeä ominaisuus.
– Toisaalta neliveto toimii hyvin myös kaupungissa. Se on turvallinen ja ajettavuudeltaan etuvetoista vakaampi. Lisäksi maastoauton kuljettajan paikalta näkee paremmin kuin matalammasta pikkuautosta, hän jatkaa.
Rinta-Joupin Autoliikkeen 25 toimipisteen valikoimassa on yli neljätuhatta ajoneuvoa, joista asiakas voi valita tarpeisiinsa sopivan ajoneuvon. Usein asiakas on jo yhteydenottovaiheessa löytänyt netistä mieleisensä auton, josta aloitetaan neuvottelut.
– Useimmiten asiakkaan kanssa käydään kuitenkin ensin tarvekartoitus ja sitten etsitään yhdessä valikoimastamme sopivin auto, vaikka yhteydenotto tulisikin tietystä autosta. Tarvekartoituksessa kerrataan vielä, että kaikki asiat tulee huomioitua ennen ostopäätöstä.
– On hienoa, että voimme tarjota asiakkaillemme näin laajan valikoiman autoja. Verkostomme kattaa myymälät Helsingistä Rovaniemelle, ja lisäksi chat-palvelumme on jatkuvasti apuna uutta autoa etsivälle osoitteessa rinta-jouppi.com, Turpeinen kertoo.
Rinta-Joupin Autoliikkeen valikoimassa on laaja valikoima nelivetoja, joilla nujerrat liukkaat risteykset ja sohjoiset tiet.
Nämä ajoneuvot on jo myyty, eikä niitä sisällytetä tarjouspyyntöön.
Arvostelut
Asiakas
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Voisitte keksiä jotain muuta kuin polttoainelahjakortin palkinnoksi. Ostimme sähköauton😀.
Asiakas
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Koeajoja eri merkeille voisi järjestää jotta vertailu olisi helpompaa.
Asiakas
Arvostelu: 4.5 / 5
★★★★★
Nopea toimitus lähelle kotikuntaani.
Asiakas
Arvostelu: 4.5 / 5
★★★★★
Kiitos kodikkaasta vastaanotosta, mukava juttu tuokio ja ilmeisesti autokin sitä mitä sanottiinkin.
Asiakas
Arvostelu: 4 / 5
★★★★★
Oli miellyttävää asioida Juhan kanssa Kuopion liikkeessä.
Asiakas
Arvostelu: 4.5 / 5
★★★★★
Myyjän asiakasläheinen asenne.
Asiakas
Arvostelu: 4.5 / 5
★★★★★
Minusta oli oikein mukava asioida ja myyjä oli oikein mukava ja avulias. Toi vielä puuttuvan lataus johdon koti ovelle myöhemmin. En osaa sanoa mitään mitä voisitte tehdä paremmin.
Asiakas
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Auton ilmoituksessa oli virheellinen tieto ajoneuvon vakkarista, jota ei siis ollutkaan. Kaupat saatiin silti tehtyä hinnan alennuksen avulla. Ei jääny paha mieli.
Asiakas
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Homma rokkasi alusta loppuun hienosti.Auto saatiin vielä siirrettyä koeajoa varten toiseen Rinta-Joupin liikkeeseen.
Asiakas
Arvostelu: 4.5 / 5
★★★★★
Kotiinkuljetus omis voinut olla
Asiakas
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Jouduin tekemään palautuksen, mutta myyjä hoiti asian todella loistavasti.
Asiakas
Arvostelu: 4.5 / 5
★★★★★
Automyyjän ammattitaito ja ystävällinen käytös. Todella 10.n arvoista työtä.
Asiakas
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Hyvä palvelu sain apua kaupanteossa asiakirjojen teossa olen kaikin puolin todella tyytyväinen
Asiakas
Arvostelu: 4.5 / 5
★★★★★
Myyjä auttoi koko ostokseni
Arto Sihvo
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Miellyttävä kokemus.
Asiakas
Arvostelu: 4 / 5
★★★★★
Ok
Asiakas
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Haluan osoittaa erityiset kiitokseni automyyjä Toni Tammiselle Tampereen myyntiyksikköön. Toni Tamminen osoitti erityistä osaamista ja tilannetajua koko auton ostoajan. Hän osoitti toimiessaan myös selvää suoraselkäisyyttä ja luotettavuutta ostotapahtuman aikana sekä erityisesti kaupan jälkeen tapahtuneen ostetun auton reklamaatioon liittyvässä asiassa. Toni Tamminen on mies joka palautti uskon ja luotettavuuden auton ostotapahtumaan ja tuo esimerkillisesti esiin työnantajansa Rinta-Jouppi Oy:n arvomaailman luotettavana ja rehellisenä automyyjänä.
Mika Harinen
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Huippu, reilu ja ystävällinen palvelu. Suosittelen
Asiakas
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Oonalle iso kiitos ystävällisestä ja asiantuntevasta palvelusta
Asiakas
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Molempien automyyjien, Hyvinkäällä Jesse Raja-ahon kuin Kuopiossa Oskarin antamat selvitykset autosta olivat kattavia ja luotettavia. Kuopiossa Oskarin palvelu oli asiallista, reipasta, iloista ja opastavaa palvelua meitä iäkkäämpiäkin asiakkaita kohtaan. Oskari on oikeassa tehtävässä, täyden kympin suoritus. Ostamamme ajoneuvo vastaa odotuksiamme. Kiitos palvelusta.
Asiakas
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Kaupat sujui hyvin
Asiakas
Arvostelu: 4.5 / 5
★★★★★
Helpommaksi ei oisi voinut enää mennä
Asiakas
Arvostelu: 3 / 5
★★★★★
Pienen asian käsittely vei monta päivää aikaa. Johrui varmaan provisiopalkkion kohdentamisesta, kun myyjä sairastui. Minulle annettiin väärä tieto , siis valehdeltiin ajoneuvon kunnosta. Siitä jäi ikävä maku, kun asian hoito kesti kolme päivää
Asiakas
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Jatkakaa samaan malliin
Asiakas
Arvostelu: 2 / 5
★★★★★
Mun tapaus oli erikoinen, kun ensimmäisen auton ostopäätöksen jälkeen jouduin purkaa kaupan. Ensimmäisen auton myynti oli helppoa ja vaivatonta. Mutta toisen auton kohdalla tuntui, ettei asiat etene. Rakennetaan kuin iisakin kirkkoa. Tällaisissa tapauksissa olisin halunnut, että minua kuunnellaan ja eikä väitetä vastaan. Olen ostava asiakas, joten olisin voinut kääntyä takas ja mennä naapuriin. Sen verran verenpainetta tämä keissi itselle aiheutti. Nainen, blondi ja autoliike on vaarallinen yhdistelmä. On ehkä teidänki hyvä muistaa, että kaikki asiakkaat ei välttämättä monta kertaa elämänsä aikana ole ostanut autoa. Tällaiset tilanteet on uusia ja kuitenkin on kyse tuhansien eurojen kaupasta. Kaikenlaisten lisäpalvelujen myynti ei välttämättä ole itsestäänselvyys, jos itse auton asiatkin on täyttä hebreaa. Olisi tärkeää keskittyä itse auton asioihin enemmän. Ei riitä, mitä netti kertoo vaan, että miten huollot ja muut kuuluu hoitaa ja mitkä on seuraavaksi vastassa. Ja aina parempi, jos on joku käry hinnasta. Mun mielestä kun auton tilanne on hyvin kerrottu niin sitten voi myydä kärryllisen lisäpalveluja ja muita hilavitkuttimia. Ja kannattais hoitaa rengasasiatkin paremmin niin olisitte saaneet renkaat ja vanteetkin myytyä, mutta kun asia tehdään vaikeaksi ja hankalaksi niin onneksi niitä saa ilman teitäki. Toivon, että ilman tätä arvontaaki saan sen mersun tankin täyteen bensaa.
Asiakas
Arvostelu: 4 / 5
★★★★★
En jäänyt kaipaamaan palvelulta mitään, pojat toimi esimerkillisesti👍
Asiakas
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Palvelu oli mielestäni erinomaista, enkä keksi myyjän toiminnasta mitään parannettavaa. Haluaisin kuitenkin antaa yhden kehitysidean. Me asiakkaat olemme hyvin erilaisia, ja esimerkiksi minä olen autismikirjolla. Ensimmäisen auton ostaminen autoliikkeestä oli minulle iso ja jännittävä asia, varsinkin kun kyse on suuresta rahallisesta päätöksestä.Olisi hienoa, jos Rinta-Joupilla olisi asiakkaille selkeä opas tai muistilista auton ostoon. Siinä voisi vaihe vaiheelta käydä läpi, mitä asioita kannattaa kysyä, mitä kannattaa tarkistaa ja mitä myyjän kanssa käydään yhdessä läpi. Se helpottaisi erityisesti ensikertalaisia, neurokirjon ihmisiä ja kaikkia niitä, joille autokauppa ei ole tuttua. Tällainen lisäisi turvallisuuden tunnetta ja osoittaisi, että erilaiset asiakkaat on aidosti huomioitu.
Asiakas
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Miellyttävää asiakaspalvelua nuorelta myyjältä.
Asiakas
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Kanske skulle vara bra att ha webbsidan också på svenska och även på engelska. Det underlättar hela processen.
Asiakas
Arvostelu: 3.5 / 5
★★★★★
Hyvitys omasta vaihdossa tulleesta autosta oli huono. Annettiin ymmärtää, että auton seuraava myyntihinta on noin X-summaa. Mutta myynnin ja vaihtoauton oston jälkeen se oli ilmoituksessa jo reilusti enemmän, kuin oli sanottu.
Jarmo Tiitto
Arvostelu: 2 / 5
★★★★★
Mentiin katsomaan siistiä MB GLC autoa, mut kattomiseks jäi. ei mitään kerrottu että toinen kylki naamuilla, ja akku ihan tyhjä ku piti koe ajolle lähteä
Asiakas
Arvostelu: 4 / 5
★★★★★
Tosi hyvin ja luonnikkaaati hoitui kaupat Tinon kanssa, ostaisin häneltä uudelleenkin.
Asiakas
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Hyvä palvelu ilman liiallista tyrkyttämistä.Mukava, helppo kaupankäynti.
Toni Smal
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Kyllä täällä osataan palvella.
Asiakas
Arvostelu: 4 / 5
★★★★★
O. K. Toimii.
Asiakas
Arvostelu: 4 / 5
★★★★★
Autoon ei ollut tehty sovittua huoltoa ennen kaupan tekoa, täytyi jälkikäteen vielä korjauttaa. Auto ei ollut sisältä siisti, erikseen pyydettäessä siivottiin. Jäi tunne, että tämän hintaluokan auton myyntiin ei panostettu samalla pieteetillä kuin kalliimpiin. Korjaamolle heti seuraavana päivänä kaupanteosta, toki autoliikkeen piikkiin. Aikaa ja vaivaa ei korvaa kukaan.
Heikki Taavitsainen
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Positiivinen kokemus.
Sari Pekonen
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Aina ollut hyvä asoida
Asiakas
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Kiitos hyvästä palvelusta!
Asiakas
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Oli niin helppo ja asiallinen automyyjä, että ollaan vaihtamassa toistakin autoa.
Asiakas
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Porin Samuel ( kesämies) erittäin rauhallinen ja miellyttävä myyjä. Kiitos.
Asiakas
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Fantastic customer service and really happy about the way officer handle the case. Also so far im happy about the vehicle too .Wishing you all the best for everyone for future success...
Asiakas
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Kiitos, hyvä palvelu ja hyvä auto ja oma " romu" kelpasi vaihdossa
Asiakas
Arvostelu: 4.5 / 5
★★★★★
Myyjä on ammattimies.
Asiakas
Arvostelu: 4.5 / 5
★★★★★
Oikein ystävällinen ja mukava myyjä
Asiakas
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Automyyjä osasi asiansa ja hoiti tilanteen hienosti atk ongelmista huolimatta suosittelen lämpimästi
Asiakas
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Ihan parasta palvelua! Matti Auranaho oli lämminhenkinen, ystävällinen ja niin ammattitaitoinen !Iso KIITOS!
Asiakas
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Paras palvelu ja kokemus kaikinpuolin vuodesta toiseen. Vehmanen on rautainen ammattilainen
Asiakas
Arvostelu: 4.5 / 5
★★★★★
Kaikki ok
Asiakas
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Henrik Moilanen Mikkelin liikkeestä ansaitsee roiman palkankorotuksen.
Reino Jokila
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Hyvää palvelua.
Kari Saine
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Henkilökohtainen palvelu, erinomaista. Homma toimi kuin Strömsössä, SUURkiitokset.
Asiakas
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Asiallista Kaupantekoa, ja pelisilmää neuvotteluissa.Suosittelen!
Asiakas
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Myyjä ei nikotellut vaan hoiti pari epäkohtaa kuntoon autosta Varmisti näin kaupat.
Asiakas
Arvostelu: 3.5 / 5
★★★★★
Luvattu lisälaite asennuksineen lienee jo unohtunut kaupan synnyttyä?
Asiakas
Arvostelu: 5 / 5
★★★★★
Arttu Valtonen, todella ammattilainen näissä asioissa 👍 kiitos
Asiakas
Arvostelu: 4.5 / 5
★★★★★
Erittäin sujuvasti hoitui kaikki.
Asiakas
Arvostelu: 4.5 / 5
★★★★★
Kaupanteko Juskan kanssa toimi erittäin mallikkaasti, kiitos hyvästä palvelusta 👍
Asiakas
Arvostelu: 4 / 5
★★★★★
Tog lång tid att göra köpebrev och överlåtelse, nytt system?
Asiakas
Arvostelu: 3 / 5
★★★★★
Jag kunde ha blivit tidigare informerad om att servicen som blev lovad innan köpet inte hann göras. Fick veta det först dagen innan. Dåligt även att jag inte kunde välja fritt vilket serviceställe jag skulle använda... hoppas det går smidigt med fakturering och sånt nu efter.