Jäätelötarjoilu koko kesän ajan! Jäätelötarjoilu koko kesän!
Rinta-Joupin Autoliike - Ajankohtaiset - Ajankohtaista - Lehdistötiedote: Mitsubishi Motors vahvistaa mallistoaan Euroopassa

Lehdistötiedote: Mitsubishi Motors vahvistaa mallistoaan Euroopassa

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) vahvistaa mallistoaan kahdella uudella automallilla Euroopassa. MMC hankkii automallit sen allianssikumppanilta Groupe Renaultilta. Uudet Mitsubishi-mallit tuodaan Euroopassa markkinoille vuoteen 2023 mennessä.

Groupe Renaultin Euroopassa valmistamat uudet Mitsubishi-mallit vahvistavat Mitsubishin läsnäoloa Euroopassa. MMC on jo aiemmin ilmoittanut tuovansa Eurooppaan ladattavan Eclipse Cross PHEV:n, joka lanseerataan Suomessa toukokuussa 2021. Mitsubishi on ladattavien hybridien edelläkävijä maailmassa. Outlander PHEV on maailman myydyin ladattava hybridiauto.

Uudet Mitsubishi-autot perustuvat Groupe Renaultin valmistamiin sisarmalleihin. Malleissa hyödynnetään samoja alustaratkaisuja, mutta autoissa on vahva Mitsubishin DNA.

Groupe Renault, Nissan Motor ja Mitsubishi Motors muodostavat yhden maailman suurimmista autoteollisuuden yhteenliittymistä (Renault Nissan Mitsubishi). Allianssi ilmoitti viime vuoden toukokuussa etsivänsä uusia ratkaisuja, joilla se pystyy lisäämään yhteistyötä merkkien välillä. MMC:lle yhteistyö Group Renaultin kanssa on osa Euroopan liiketoiminnan uudistamista, jolla se pyrkii vastaamaan asiakkaiden kysyntään.

MMC:n ja Groupe Renaultin yhteistyöllä ei ole vaikutusta Mitsubishin jakeluverkostoon Suomessa.

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) on japanilainen maailmanlaajuinen yhtiö, joka on tunnustettu katumaasturien, lava-autojen, sekä sähkökäyttöisten ja ladattavien hybridiautojen valmistaja. Mitsubishi Motors valmisti ensimmäisen autonsa yli sata vuotta sitten ja on historiansa aikana ollut edelläkävijänä kehittämässä sekä uusia ajoneuvoluokkia että huipputeknologioita. Mitsubishi Motors on sitoutunut jatkuvaan investointiin uusiin teknologioihin, muotoiluun ja tuotekehitykseen. Mitsubishin maahantuontiyhtiö Suomessa on Bergé Auto Nordics Oy.

Bergé Auto Nordics Oy on osa espanjalaista vuonna 1870 perustettua autoalan konsernia. Bergé Auto konserni toimii kahdeksassa maassa Euroopassa ja Etelä-Amerikassa ja henkilöstöä koko konsernissa on yli 2000. Bergé Auto edustaa maailmanlaajuisesti 27 merkkiä ja myy vuosittain yli 150 000 autoa.

BMW-uutuusmallit piipahtivat Punaisen Piipun Kievarilla

Kymmenet Punaisen Piipun Kievarille pysähtyneet matkailijat kiinnostuivat uusista BMW-malleista,...

Savonlinnan esteratsastuskilpailussa Kia Rio autosarjan voittajalle

OperaGames-esteratsastuskilpailut keräsivät viikonloppuna 9.–11.7. kisaväen Savonlinnaan, Vuohimäen Ratsastuskeskukseen. Tapahtumassa...